Back to Press Center

LEHDISTÖTIEDOTTEET

Neaton uuden sukupolven ykkösluokan robotti-imurit Neato D10, D9 ja D8 julkaistaan IFA-messuilla 2020

Neaton älykkäät robotti-imurien fokus on arkielämän helpottaminen

Berliini, Saksa, 4. syyskuuta 2020 – Älykkäiden kodin robotti-imurien johtava tuottaja Neato Robotics ilmoitti tänään julkaisevansa ykkössarjansa uusimmat mallit Neato D10, D9 ja D8 Berliinin IFA-messuilla 2020. Neaton robotti-imurit ovat paras siivouskumppani ja edustavat luokkansa parasta tekniikkaa, helppoa asentamista ja kestäviä laitteita.

”Yhdistimme Neaton 15 vuoden kokemuksen alalta asiakaspalautteeseen ja uusimpiin robotiikan ja tekoälyn innovaatioihin. Olemme innoissamme, että saamme esitellä nämä parhaat tekemämme tuotteet kaikille. Neaton uusimman älyrobotti-imurien sarjan muotoilu ja tekniikka ovat ainutlaatuiset. Ne tarjoavat ykkösluokan käyttäjäkokemuksen ja uuden MyNeato-sovelluksen, koska olemme sitoutuneet arkielämän parantamiseen robotiikan avulla”, sanoo Neaton toimitusjohtaja Thomas Nedder.

Neaton uusissa robotti-imureissa on luokkansa paras laatu- ja käyttäjäkokemus mutta silti alan ensimmäisenä D-mallinen muotoilu. Neaton omistajat saavat kattavamman siivouksen nurkasta nurkkaan ja reunasta reunaan markkinoiden leveimmällä harjalla ja suurimmalla pölysäiliöllä. Neato D10:ssä on markkinoiden ensimmäinen True HEPA -suodatin, joka ottaa talteen jopa 99,97 % allergeeneistä ja hiukkasista, muun muassa jopa vain 0,3 mikronin kokoisesta pölystä ja hilseestä. Neaton asentaminen on helpompaa kuin koskaan. Se kytketään Bluetoothilla Wi-Fiin, ja virtaviivaisilla kuudella vaiheella uudessa MyNeato-sovelluksessa se on alan lyhyimmällä asetuksella heti valmis siivoamaan.

Neato D10

Käyttöaika on 150 minuuttia. True HEPA ottaa talteen jopa 99,97 % jopa 0,3 mikronin kokoisista allergeeneistä, ja uusimmalla LaserSmartTM LIDAR -pohjaisella tekniikalla Neato D10 tarjoaa huippuluokan tehosiivouksen.

Neato D9

Neato D9 tekee likaiset työt puolestasi. HEPA-tyyppinen ultratehokas suodatin ottaa talteen 99,5 % pölystä ja allergeeneistä. Käyttöaika on 120 minuuttia, ja Neaton omalla LaserSmartTM -tekniikalla Neato siivoaa missä ja milloin haluat vaikka pimeässä.

Neato D8

Neato D8:ssa on Neaton oma huippulaatu ja alan johtava tekniikka, jota meiltä voi aina odottaa – muun muassa suurin pölysäiliö, erityisleveä harja ja uusin LaserSmartTM -tekniikka, joka tarjoaa paremman käyttäjäkokemuksen, jopa 90 minuutin käyttöajan ja tehokkaamman siivouksen.

Uusi tuotelinja tulee saataville syksyllä 2020 jälleenmyyjillämme Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja Japanissa sekä Yhdysvalloissa osoitteessa NeatoRobotics.com.

Tietoa Neatosta

Neato Robotics suunnittelee älyrobotteja kotikäyttöön parantamaan elämänlaatua ja ratkaisemaan oikeita ongelmia. Neato on sitoutunut tekemään aidosti personoidun siivouskokemuksen ja takaamaan, että robotit kehittyvät ja mukautuvat kuluttajien mukana. Neato johtaa innovaatiota älykkäällä LaserSmartTM LIDAR -pohjaisella navigoinnilla, kartoituksella, älykotiliitettävyydellä ja ylivoimaisella puhdistustekniikalla. Lue lisää osoitteesta www.help.neatorobotics.com.

Can we help?